vrijdag 22 april 2011

We are in Resort Watersong....

Vanaf de rand van mijn bed een verslagje van de reis.
Het alarm van de wekker ging nl af om 05.00u !!!!
Ws onze voorgangers die ergens vroeg moesten zijn.
Onze vakantie begon om 04.00u gisterenmorgen, taxi Bob was op tijd.
Hans de nodige tabletten geslikt en off we go!
De reis verliep zonder horten of stoten behalve toen om 12.00 u de landing ingezet moest worden toen dacht ik ff ik zit in de HUlk wat veel luchtverzakkingen zeg!
Maar goed, eenmaal geland moesten we de spurt er inzetten want het boarden naar Orlando begon om 12.30 u.

Hans kon aardig meehobbelen, gelukkig.
We hebben de vlucht gehaald.
op naar Orlando.
Koffers waren als eerste op de band,dus snel naar alamo.
Daar stond weer de bekende rij. Maar met een uurtje stonden we bij onze auto.
Een Dodge Grand Caravan SXT  en alles elektrisch  (stoelen, deuren enz)  viel een beetje tegen,maar goed we doen het er wel mee....haha.
Alleen waren de jongens er niet zo blij met het nummer bord iets met Fey...en de auto komt uit New York


Op naar de villa onderweg eerst naar dePublix .
We kwamen aan bij de villa deden de deur open  en ik liep tegen een soort barretje aan en daar stond een kaart met een fles wijn met de tekst Welkom Soraya en familie ik vond dat zo attent.
Het huis voldoet echt aan al onze verwachtingen.
Het heeft de X factor voor ons.




Het eerste wat ik deed was een duik in het zwembad nemen en relaxen in de jaccuzi.
De jonkies hadden er de puf niet meer voor om te gaan zwemmen!
Maar eerst natuurlijk Hans op een stoel neer gezet met een wel verdiend biertje !
Daarna wezen douchen en bij de pizzaria wezen eten.
Om 22.00u naar bed en nu  genieten van de geluiden van de vogeltjes.