vrijdag 15 april 2011

Make my cake!!!!

Zo, nog 2 avonddiensten van het weekend in het Ziekenhuis,dan gaat mijn vakantie in......Yes!!

Moet alleen nog wel ff een bestelling van een cupcakeje of 80 maken en 5 taarten voordat ik Woensdag nacht mag vertrekken naar Florida.
Maar dat doe ik met veel plezier........een beetje uit de hand gelopen hobby volgens mij!!!
Ik heb n.l in Februari mijn PME1 diploma behaald.
De Sugarpaste Module voor de kenners onder ons.
En als de familie,vrienden en collega s dat eenmaal weten......
Sta je voor dat je het weet ,Fantastische taarten te maken en vaak in de keuken!!!

Nu wil het ook nog eens het toeval zijn  dat de cricutcakemachine.com  uit Amerika komt,en aangezien je daar hele mooie decoraties mee kunt maken voor bruidstaarten e.d  denk ik dat ik um maar mee neem.
En ook heel veel bakspulletjes van Wilton  en babyshower decoraties van Partycity en omdat ik in Juni 50 jaar wordt {niet in mijn hart hoor,haha|}   Top over the Hill`"decoraties voor mijn  Birthdayparty
Extra koffer gaat natuurlijk mee, misschien wel 2!!!!!