zondag 10 april 2011

Te relaxed....alles onder controle!

Nog 3 nachtdiensten en 2 avonddiensten volgend weekend en ik heb vakantie, maar ik heb niet het idee dat we over anderhalve week al gaan!!
Normaal staan de koffers al half ingepakt in de slaapkamer en heb ik al van alles ingeslagen o.a shampoo,zeep,koffie,tandpasta,badschuim ,zonnebrandcreme enz enz.
Maar doordat de dollar zo gunstig staat koop ik alle benodigheden wel in de Wallmart had ik zo bedacht.
Hoeven we ook niet zoveel te sjouwen.
Wat kleding betreft nemen we nu ook niet veel mee,voor een week kleding en de rest kopen we daar wel.

Verder heb ik de E-mails binnen van de villa s waar we verblijven.
De route er naar toe en de codes van de villa s en heel veel informatie over de omgeving en van Anita adressen van Restaurants waar je goed kunt eten.
Waar ik erg blij mee ben.

De hotels waar we verblijven zijn ook nu besproken...dus wat kan er nog misgaan!
Een vulkaan die uitbarst een olievlek in de Golf van Mexico !!!!
Dat waren  bijzondere gebeurtenissen  vorig jaar,wat kunnen we dit jaar verwachten!

Ik heb nu zoveel informatie dat ik een map met insteekmappen heb aangemaakt,zodat ik alles bijelkaar heb.

Nog 11 nachtjes slapen zegt Silvia net,die heeft er ook heel veel zin in.