zondag 24 april 2011

Our 1ste visit!

Vandaag uitgeslapen tot 5.30 u,smsje gestuurd naar ons neefje Daniel die werd vandaag  13 jaar.
Na de gebruikelijke ochtendrituelen en een heerlijk kopje thee buiten op het terras sprong Kadir in eens op en rende naar het meertje achter het huis  wat bleek  hij zag een croc  in het water,het was wel een kleintje die alleen maar met zijn kopje en kleine oogjes boven het water uit kwam.
Verder hebben we een nieuw huisdiertje.
Een Kikker sprong met ons mee naar binnen en sprong een slaapkamer in ,Rowan die gek is op alle enge beestjes heeft um gevangen en buiten in de bosjes gezet.
Ook zien we elke dag eekhoorntjes in de bomen en twee kraanvogels parmantig stappen rond het huis!
En heel veel jongeren vissen in het meertje het ziet er allemaal heel gezellig uit zo vanaf het terras.


Om 9.10u zaten we in de auto om naar MK te gaan.
We vonden de drukte nogal meevallen in het park, ik had het drukker verwacht rond de Paasdagen.
Op een gegeven moment stonden we te overleggen of we wat zouden gaan eten,toen een man voor mij  zich omdraaide en bijna over een paar rugzakken viel( ik kon hem nog net tegen houden)en heel enthousiast riep "eindelijk hoor ik weer eens Nederlands ".
Daar hebben we later nog zo om moeten lachen,ik vind het juist fijn als ik ff geen Nederlands hoor.
Maar goed, we hebben iemand  blij gemaakt.
We hebben veel gebruik gemaakt van de fast passen.
En verder genoten van de parades en ook van de Disney mentaliteit!




We zagen ook nog wat tamme eekhoorntjes die zich lieten aaien door Rowan!

Verder hebben we een leuke dag gehad met af en toe zon en veel bewolking.
Om 16.00u vonden we het wel genoeg geweest en zijn  de Kerstwinkel binnen gelopen en hebben daar een paar leuke bling bling dingen gekocht met Mickey Mouse en een deurhanger voor kerst en nog wat andere leuke hebbe dingen.
Daarna  naar de Villa en zijn gaan zwemmen en gaan bubbelen.



De Kinderen zijn naar het Clubhuis geweest om te fitnessen en te zwemmen.
Om 20.30 u naar de Outback gereden en hebben daar heerlijk gegeten,vooral  het brood met honeybutter en de overheerlijke cheesecake en brownie met ijs.

Ondertussen is het nu 23.30 u, iedereen ligt al op een oor en ik zit nog even na tegenieten met een glaasje wijn op het terras van de nachtgeluiden om me heen.

@bedankt voor alle leuke reacties.
@Denk nu niet dat ik  fitness,ja met een heerlijk glaasje wijn (haha)
 Sporten doe ik naar de vakantie wel weer..........