dinsdag 10 mei 2011

Only The Memories

Vandaag onze laatste dag in Florida,na het onbijt de koffers weer een beetje heringepakt,want de handbagage mag natuurlijk geen 23 kg wegen.
Maar wel 18 kg, nou dat gaat wel lukken hoor.
 Daar zijn we niet bang voor dat lukt mij wel!

Auto netjes bij Alamo ingeleverd,bon op 0.
Sunpass sticker met veel pijn en moeite van de voorruit afgekregen!!
Op naar de incheckbalie.
Daar zagen we weer veel koffers die opnieuw ingedeeld moesten worden,daar wordt ik dan weer een beetje gestresst van
 Want is de visweger wel oke die wij gebruiken.
Ik heb me dus heel geen zorgen hoeven te maken want alles werd direct gelabeld.....gelukkig.
Alleen toen ik wegliep werd ik terug geroepen want ze vond 1 stuk handbagage wel erg groot,het kon zijn dat ik deze tas alsnog moest afgeven bij de gate en 50 dollar moest bijbetalen.
Dat was een zorg voor later eerst maar door de x ray...en ja hoor of ik mijn tas maar open wilde maken.
Ik snapte het wel ,want daar zat mijn mini cricut cake in.
Deze werd getest op verdovende middelen,er werd n.l een strip overheen gehaald en in een machine gestopt.
de uitkomst was natuurlijk positief ,had niet anders verwacht!!!
Silvia mocht ook even apart en dr trolly openen,daar kwamen blikjes cola en flesjes water uit....helemaal vergeten.
Toen op naar de gate.
Bij ons gebeurde het boarden heel netjes, eerst BC toen  de rolstoelers daarna ouders met kinderen onder de 4 en toen per 5 rijen van achteren naar voren.
Toen moest dat ene grote stuk handbagage nog in de bovenlade van het vliegtuig.
Met veel duwen en trekken en proppen van Danny is het toch gelukt!!
Zo dat scheeld weer $50
Op Newark wat gegeten bij de Mcdonalds en toen naar de gate.

Nog wat foto s gemaakt van New York.

Ook hier ging het boarden prima.
Met 1 uur vertraging verliep de reis prima.
Over het eten zullen we het maar niet hebben,alleen het croissantje smaakte!
We hebben er 7 uur en 15 min over gedaan om weer op Nederlandse bodem te komen.
De Piloot feliciteerde ook alle moeders, omdat het moederdag was vandaag,alle moeders moesten glimlachen volgens mij.

De koffers kwamen snel op de band en we konden doorlopen bij de douane.
Taxi Bob kwam al snel en  we vertrokken met 6 koffers en 4 trolly s richting Hilversum.
Om 10.30 u waren we weer thuis.
En zo kwam er een eind aan onze Geweldige vakantie in Florida!!!!


Only The Memories.

@Graag wil ik iedereen bedanken  voor de leuke berichtjes en voor het lezen van mijn blog.
@Voor iedereen die nog  gaan een hele fijne vakantie toegewenst en veel voorpret.
@Voor diegene die nog in Florida verblijven, een hele fijne tijd en een goede terug vlucht.

Groetjes Soraya